top of page

Reklamační podmínky – RayNail’s smile&shine

RayNail’s smile&shine
Sídlo: Harlacherova 3320/8, 106 00 Praha 10
Provozovna: Lidická 884/6, 150 00 Praha 5 – Anděl
IČO: 06548491
Kontakt na správce: nailpraha@gmail.com

Reklamace služeb manikúry a pedikúry

Klient má právo reklamovat službu manikúry nebo pedikúry poskytnutou v nehtovém studiu RayNail’s smile&shine, pokud nebyla provedena řádně, v souladu s objednávkou nebo v dohodnuté kvalitě.

1

Reklamaci je nutné podat písemně prostřednictvím e-mailu uvedeného výše, nejpozději do 5 dnů od poskytnutí služby.

2

  • Reklamace musí obsahovat:

    • jméno a příjmení klienta

    • datum poskytnutí služby

    • popis důvodu reklamace

    • kontaktní údaje (telefon, e-mail)

    • případně fotodokumentaci (pokud je relevantní)

Vrácení zboží zakoupeného online

Zákazník má právo vrátit zboží zakoupené přes internetový obchod RayNail’s smile&shine do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu.

3

  • Vrácení zboží je nutné oznámit písemně na výše uvedený e-mail.

  • Zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.

  • Náklady na vrácení zboží hradí klient.

4

  • Reklamace služeb i zboží je poskytovatel povinen vyřídit nejpozději do 14 dnů od jejího obdržení.

  • O výsledku reklamace bude klient písemně informován na uvedený kontaktní e-mail.

5

  • V případě oprávněné reklamace služeb nebo při vrácení zboží, má klient právo na vrácení zaplacené částky.

  • Vrácení finančních prostředků proběhne bezhotovostním převodem na bankovní účet klienta nejpozději do 7 pracovních dnů od uznání reklamace nebo přijetí vráceného zboží.

6

  • Reklamace služeb i zboží je poskytovatel povinen vyřídit nejpozději do 14 dnů od jejího obdržení.

  • O výsledku reklamace bude klient písemně informován na uvedený kontaktní e-mail.

Tato pravidla pro vrácení a reklamace jsou v souladu s občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.

bottom of page